Jag & Johan har varit hos min bror och hans tjej Jenny och firat en av hennes barn som firade sin 4års dag idag med kalas. Han fick en helikopter och ett blixten pussel av oss. Roy hans storebror fick en liten transformers gubbe som också var väldigt uppskattad. Det var full rulle där med bebisar och lekande barn. Tog mig en liten pytte bit tårta och det var gott men självklart kryper lite ångest på såhär efteråt. Nåja, tränade ju på crosstrainern imorse får vara glad för det iallafall. Var nog klok att ha med mig middag dit så jag åt kyckling och keso innan jag fikade och det var ju ett smart trick för då blir man inte lika sugen på fika iallafall. Får se hur dom kommande dagarna blir nu när man ätit socker... Suget har ju försvunnit så jag hoppas verkligen inte att det kommer tillbaka nu.

Söta Dexter & Roy.



Kommentera

Publiceras ej