Idag har jag varit på mitt första träningspass med min personliga tränare. Vi gick igenom samtliga övningar inför kommande veckor och det känns jätte roligt. Lite svårt med vissa övningar där det är mycket balans men det kommer väl med tiden hoppas jag! Jag har fått ett tränings schema med totalt 6 pass. 3 pass med styrketräning och 3 pass med löpning. 5 tränings dagar & 2 vilodagar i veckan. Det känns som en riktig utmaning men jag är taggad och det känns roligt och jag ska gå in för det ordentligt. Nu ska kroppen formas.  Efter alla styrke övningar visade min personliga tränare mig lite stretch övningar. Jag fick verkligen tänja ut nacken ordentligt och efter passet har jag haft lite huvudvärk jag misstänker att det kommer från att spänningar i nacken har släppt. Det ska bli spännande att se hur mycket träningsvärk jag kommer ha imorgon ;)
 
 

Kommentera

Publiceras ej