Halv kass bild men iallafall! :)

1 kommentarer

Emma

03 Jun 2012 19:47

Hej! jag har ingen aning om vem du är, känner dig inte alls, men av en slump tittade jag in på din gamla blogg ( när den fanns) ville bara säga att den var helt suverän, även om den var av mycket sorg och saknad av din K. vet inte om du tog bort den elr vad som hände, för jag hittade den inte.. Men nu har jag av en slump (igen) hittat hit, du skriver som en gud, och det är verkligen intressant att läsa! Min fråga till dig är om du skulle kunna tänka dig göra ett inlägg om din K, om vad som egentligen hände? jag avser all respekt ifall detta ej är något du vill skriva om, ( ser även att du gått vidare med en ny kärlek), men jag & säkert fler undrar nog vad som egentligen hände. Om inte, fortsätt med det du gör, din blogg är verkligen intressant!! :)!

Kommentera

Publiceras ej