Den här veckan har bjudit på förkylning (en rejäl en..), mensvärk, pms humör, ont i magen, massor med jobb och en lite lätt stressad Sara. LCHF har fungerat bra förutom att jag stundvis har haft rätt ont i magen. Vågen har stått stilla den här veckan och det beror säkerligen på: förkylning = lite träning & mens. Både några dagar före, under och efter mensen blir jag rätt svullen. Känns som att man bär runt på nått extra kilo vatten. Jag har iallafall hållt kosten stenhårt och provat ut lite nya recept. Mitt sötsug är äntligen helt borta. Det är sååå skönt! nu skulle jag inte överväga att fika eller äta något onyttigt även om det ställdes på bordet framför mig. Om vi bortser från kosten så har det inte hänt sådär jätte mycket. Jobbat massor, varit på Schwarzkopf visning igår och det var väldigt roligt och inspirerande. Jag har äntligen börjat förbereda mina strukturteckingar till Gesällen som faktiskt är snart. (OMG!)

Kommentera

Publiceras ej