Startade dagen med att åka och köpa födelsedags presenter åt lilla Dexter som fyller år nästa vecka men ska ha kalas imorgon. Jag & Johan ska åka på kalas efter jobbet och fira lill killen. Det blir alltså min första fusk dag från min stenhårda GI diet för lite ska jag minsann fika om jag ska på födelsedags kalas. Men däremot väldigt lite. Efter det for vi på Ica maxi och fyllde kylen. Sen var det järnet till stallet och betala hovslagaren som satte nya skor på Vilja. Järnet hem och åt en liten lunch och sen iväg till stan för att umgås men bästa Magdalena. Vi gick runt och kollade kläder och inspirerades av alla vår nyheter. Vi tog en liten sväng på Storheden också och hon köpte en snygg väska på Stadium Outlet. Nu väntar middag och sen kommer Angelica hit så ska jag hjälpa henne lite med hennes löshår. Efter det tänkte jag klämma in ett pass på crosstrainern också. Full rulle!

Jag idag:



Har även fått mina nya kläder som jag beställde förra veckan och jag ÄLSKAR mina nya jeans. Sitter perfekt och är super sköna!

Kommentera

Publiceras ej