Som vanligt efter några månader blir jag alltid sugen på att blogga igen. Samtidigt kan jag inte sluta häpnas över att jag har ett flertal läsare som fortsätter att besöka min blogg varje dag fast jag varit inaktiv i flera månader. Fantastiskt att ni hänger kvar. Nu ska jag bjuda på lite mer inlägg (i någon vecka iallafall..) Vad tycker ni om min nya design?
 
Såg att mitt senaste inlägg handlade om att jag ätit LCHF i 2 veckor. Imorgon går jag in på vecka 10 och mår super bra. Jag älskar min nya livsstil och för att summera den hittills så känner att jag mår bättre, gått ner några av mina extra kilon, känner mig mindre "svullen", har knappt ont i huvudet mer och framförallt sötsuget är sedan länge borta. Hel nöjd med andra ord! så är det någon som behöver tips, motivation eller recept är det bara höra av sig. Eller köpa Katrin Zytomierska's böcker.
Dom är som bibeln i mitt LCHF liv.
 
Ikväll väntar god mat och bara känna lugnet. Jag har varit duktig som har varit ledig 2 dagar och nästan inte jobbat något hemifrån. Försöker bli bättre på att skilja på arbetstid och ledighet. Annars är jag duktig på att sitta och fixa grejer till jobbet när jag är ledig bara för att jag tycker det är så himla roligt.
 
 

Kommentera

Publiceras ej