Imorgon är det tillbaka till jobbet och verkligheten, på gott och ont! har känts väldigt lyxigt att vara ledig såhär mycket och hinna ta vara på soliga vår dagar! idag har jag Angelica & Jenny varit ute på en lång ridtur i solskenet och det var jätte härligt. Vilja blev trött och tappade (båda!?) framskorna så det måste åtgärdas inom kort. Efter att vi ridit så var Viljas ägare och tittade till henne och berättade att dom tänkt betäcka henne till sommaren. Jag hade ändå bestämt mig för att lämna tillbaka henne i slutet på denna sommar och nu känns det ju ännu lite lättare när jag vet att hon ska få föl också. Men gud vad ont det kommer göra i hjärtat den dagen.. Tur att dom inte bor så långt borta så jag kan säkert få komma dit och hälsa på min fina Vilja och titta på fölet också.

Kommentera

Publiceras ej